Servicedeskmåling kommer spørreundersøkelser i forkjøpet

Servicedeskmåling, Tomaco Insight, er en sensor som gjennomlyser din leveranse av servicdesktjenster like effektivt som et røntgenapparat finner et benbrudd. Med Tomaco Insight får se hvor avvikene ligger og dette gir et glimrende grunnlag for å definere treffsikre forbedringstiltak.

servicedeskmåling er basert på sensor

Sensor

Servicedeskmåling fungerer som røntgenapparat for avvik

Røntgen

Servicedeskmåling gir deg et kompass for forbedring

Kompass


Alle kan lege en kurve med antall nye saker og beholdning av uløste saker.

Servicdeskmåling basert på Sensor

Alle kan få frem kurver som den vi har vist til venstre fra sitt ServiceDesk system. Det er ikke alltid like lett å se hva en slik kurve innebærer. Vi setter opp en sensor som henter ut dine data.

Gode KPIer i servicdeskmåling

Vi har utviklet KPIer som gir klar og tydelig beskjed om hvordan din leveranse ligger an i forhold til noen tydelige ambisjoner.

Leveranseindeksen viser om du er innenfor ambisjon.
Vår måling fungerer som et røntgenapparat for avvik.

Servideskmåling er som Røntgen

Med vår måling ser du hva som går bra og hva som har avvik. Vår måling fungerer som et røntgenapparat i forhold til teknisk løsning, organisering, bemanning, kompetanse og kostnad.

Servicedeskmåling er snarvei

Du behøver ikke spørre kundene dine for å få vite om din leveranse fungerer godt eller om kundene er utålmodig med din respons – det kan du se selv. Servicedeskmåling fungerer som en snarvei til effektive forbedringstiltak og bidrar til at dine kunder blir fornøyd. Du ser dette uten å spørre dem.

kundene er allerede lei av å bli spurt, du kan se hvordan det ligger an med Tomaco Insight.
Vårt kompass viser vei til effektive forbedringer.

Kompass

Vår servicedeskmåling gir deg god forståelse for hvilke tiltak som vil ha effekt og hvilke som vil ha liten nytte. Du får en ukentlig oversikt over hvilke avvik som har størst betydning. Dette hjelper deg med å identifisere de mest effektive tiltakene for å forbedre din leveranse.

Månedsmøter om servicedeskmåling

Vi har et kort Teams-møte med våre kunder hver måned. Her deler vi våre observasjoner med kundene og gir dem verdifulle hint om gode tiltak.
I disse møtene diskuterer vi hvilke justeringer som kan være aktuelle for å sikre at målingene reflekterer kundens behov til enhver tid.

Vi har månedlige møter med vår kunder der vi gå gjennom våre observasjoner.
Tiltakene definerer du selv og resultatene blir synlige i våre målinger.

Tiltakene

Tiltakene gjennomfører du selv og vår måling vil vise effekten av hvert tiltak og hvordan de i sum forbedrer din samlede leveranse. Tomaco Insight er en servicedeskmåling som gir deg god forståelse av hvilke tiltak som vil forbedre din leveranse og den gir det oversikt over progresjonen nå tiltakene får effekt.