Slik kommer du i gang med våre målinger

1. Oppstartsmøte og datalevering

Vi har et møte med dere på ca to timer der vi går gjennom deres organisasjonsstruktur og bruken av Service Management System. Vi får data av dere og avtaler veien videre.

2. Første leveranse innen 2 uker

Vi legger inn deres data i vårt rammeverk og har de første målingene på plass i løpet av to uker. Vi gjør innstillingene av våre KPIer på basis av det vi diskuterte på oppstartsmøtet.

3. Justeringsmøte

På dette møtet har vi med oss målingene. Vi har strukturert våre målinger etter deres behov, slik vi har forstått dem. Det er sannsynlig at vi blir enige om visse justeringer på dette møtet.

4. Løpende ukentlig leveranse i 12 uker

Med ukentlig automatisert levering av data fra dere, kommer vår måling til dere på avtalt overleveringsform (web, e-post, lagringsområde, SharePoint e.l.) innen neste arbeidsdag. Dersom vi ser vesentlige avvik fra forventet nivå, vil vi umiddelbart rapportere det til vår kontaktperson.

5. Månedlige oppfølgingsmøter

En gang i måneden gjør vi en oppsummering av våre observasjoner og fremmer forslag til tiltak og justeringer i et 30 minutters møte med dere.

Priser

Pilotprosjekt som beskrevet ovenfor49.900,-
Månedspris etter pilot
4 målinger: en samleoversikt for alle saker og 3 avdelingsmålinger
25.000,-
Tilleggsrapport ut over de 4 ovenfor (på det samme datagrunnlaget)5.000,-

Alle priser er i NOK eks. mva